A Modeka Glenn kevláros farmer már balesetben is bizonyított
Elégedett ügyfelünk levele:
Sziasztok!
Röviden a történetem:
2019.07.14-én a Balaton északi partján tartottam haza felé egy 2.000 km-es 6 napos Wellness fürdőzős és Plitvicai tavak kirándulásos motoros túráról.
A 71-es úton haladtam Balatonfüred felé kb. 70-80-as tempóval amikor Tihanyból kihajtott elém egy termetes GLE350D Mercedes városi terepjáró.
A szemtanúk és a rendőrségi jegyzőkönyv szerint ekkor kb. 20 métere lehetem a kereszteződéstől(nekem többnek tűnt), és innentől kezdve amit leírok az kb. 2 másodperc volt.
Satufék elől – hátul , motor „segge” balra ki én meg jobbra lehúztam a motort a földre azért, hogy ne álló helyzetben találkozzunk.
A nyomok szerint a kormányvégen levő bukógomba az ütközés előtt 2 méterrel szántotta fel az aszfaltot.
Csatt
A motor (meg én) landoltunk a Merci bal hátsó kerekében, a motor felpattant az aszfaltról majd vissza a földre, én meg repültem 3-4 métert a levegőben majd jött a soha véget nem érőnek tűnő pörgés a földön.
Végállomás az útjelző oszlop mellett fél méterrel a járdaszigeten.
Következmények:
jobb kéz szalag és ín szakadások operáció drót, sín stb. bal kéz szalagnyúlás és részleges szalagszakadás. Jobb oldalon térdtől bordákig kék- zöld-lila bevérzések kivéve ahol a nadrágban volt a protektor, azt szabályosan körbe lehetett volna rajzolni mert alatta nem volt semmilyen bevérzés.
A nadrág sérüléséről a képeket a mellékletben találjátok.
Széles utat mindenkinek.
Józsi